لبخندبزن

دوستتدارم رابهترین شعرجهان یافته ام...

لبخندبزن

دوستتدارم رابهترین شعرجهان یافته ام...

هر وقت احساس کردی...
میـــــــــــــــــــــــتــــــــــونــــی فــــــــقـــــــــط مـــــــــــال مـــــــــــــن بــــــــــــــــــــــاشـــــــــی
پا پیش بزار.
تا تمام دنیام رو صاحب شی ...
من مال ســــــــرگــــــــرمـــی نیــــــــــــســــتم......(بدون نظر خارج شدی نشدیااااااااااا)

آخرین مطالب

چی فکر میکردم چی شد؟؟!

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۲ ب.ظ

امروز کارنامه گرفتم...میدونید انضباط اکثر بچه ها هفده بود..حتی من که این همه حوب بودم.فقط به دلیل اینکه چار روز قبل از عید نرفتیم مدرسه!!!!ایا این حقمونه؟

میگما انضباط پیش تودیپلم درج نمیشه؟؟

۹۴/۰۴/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ماه لیلی

نظرات  (۵)

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۵:۴۶ مترسک ‌‌
ای ی ی :)) من کل عمرم هفته آخر قبل عید رنگ محیط تحصیلیم رو ندیدم کلاً :))
پاسخ:
امسال مدیرمون عوض شده بود وسال اولش بود.یه خورده هوابرش داشته
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۴ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
خخخ نبدونم والا
ببین از قسمت ارتباط پنل..
وب هایی ک دنبال میکنی...
وب من رو دنبال کن...
وبت داره دنبال میشه..
پاسخ:
باشه پرنسس
سلام
ممنون از حضورت
قالب وبلاگ تو خود سایت هست اسمش قالب تمدن هست
بازم به ما سربزن
پاسخ:
ممنون که اومدی.حتما
دیپلم ربطی به پیش نداره.مدرکتون صادر شده فقط بعد پیش بهتون میدنش.
پاسخ:
تشکرازخودم.خخخ
هی بیا به وبم سر بزن
نظر بده
یک چیزی بگو بزار قانع شم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی