لبخندبزن

دوستتدارم رابهترین شعرجهان یافته ام...

لبخندبزن

دوستتدارم رابهترین شعرجهان یافته ام...

هر وقت احساس کردی...
میـــــــــــــــــــــــتــــــــــونــــی فــــــــقـــــــــط مـــــــــــال مـــــــــــــن بــــــــــــــــــــــاشـــــــــی
پا پیش بزار.
تا تمام دنیام رو صاحب شی ...
من مال ســــــــرگــــــــرمـــی نیــــــــــــســــتم......(بدون نظر خارج شدی نشدیااااااااااا)

آخرین مطالب

زنها قوی ترند...

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱ ب.ظ

۹۴/۰۴/۱۵ موافقین ۳ مخالفین ۰
ماه لیلی

نظرات  (۶)

۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۰:۰۷ رضا فاطمی
تو دلربایی آره..
اونم چه جورم ...
ولی اینجوری فک نکنما...!!!!):
پاسخ:
خخخ
۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۱ مترسک ‌‌
من قدرت زن‌ها رو در چشماشون پیدا کردم که حتی سنگدل‌ترین مرد جلوی نگاهشون کم میاره، من قدرت زن‌ها رو در زیر و بم کردن صداشون پیدا کردم که با یه تغییر والیوم (ولوم) ساده به راحتی می‌تونن دل و دنیا و عقل یه مرد رو به دست بیارن و نهایتاً من قدرت زن‌ها رو در تکمیل وجود یک مرد پیدا کردم که اگه نباشه، اون مرد هیچی نداره اما وقتی اونو داره همه چی داره، همه چی...
پاسخ:
وااای.مرسیی
۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۴ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
عجبا!!
پاسخ:
خخخ
اره...نظرم همون نظره مترسکه...
خوشم اومد.

پاسخ:
ممنون.مرسی
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۶ وستام گودرزی
شکی در این سخن نیست
:)
پاسخ:
بهههلهه
شکی نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی