لبخندبزن

دوستتدارم رابهترین شعرجهان یافته ام...

لبخندبزن

دوستتدارم رابهترین شعرجهان یافته ام...

هر وقت احساس کردی...
میـــــــــــــــــــــــتــــــــــونــــی فــــــــقـــــــــط مـــــــــــال مـــــــــــــن بــــــــــــــــــــــاشـــــــــی
پا پیش بزار.
تا تمام دنیام رو صاحب شی ...
من مال ســــــــرگــــــــرمـــی نیــــــــــــســــتم......(بدون نظر خارج شدی نشدیااااااااااا)

آخرین مطالب

دنیادیگه مثه من نداره!

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ب.ظ

دنیادیگه مثه من ندارهمدیونیداگه فکردیگه ای کنید.

۹۴/۰۴/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ماه لیلی

نظرات  (۴)

:))
پاسخ:
اره دیگه
۱۹ تیر ۹۴ ، ۰۸:۱۶ مترسک ‌‌
اعتماد به نفس :D
پاسخ:
اعتمادبه سقف
مطمئنی؟؟:)
دنیا مثه هیچ کس دیگه نداره:)
پاسخ:
مطططمین مطمین
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۱ مهلا اقاکاظم
خخخخخخخخ نه! نداره دنیا مث من ..مث من...دنیا دیگه مث من نداره نداره نمی تونه بیاره..خخخخخ :)
پاسخ:
اهعا.بیاوسط.خخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی