لبخندبزن

دوستتدارم رابهترین شعرجهان یافته ام...

لبخندبزن

دوستتدارم رابهترین شعرجهان یافته ام...

هر وقت احساس کردی...
میـــــــــــــــــــــــتــــــــــونــــی فــــــــقـــــــــط مـــــــــــال مـــــــــــــن بــــــــــــــــــــــاشـــــــــی
پا پیش بزار.
تا تمام دنیام رو صاحب شی ...
من مال ســــــــرگــــــــرمـــی نیــــــــــــســــتم......(بدون نظر خارج شدی نشدیااااااااااا)

آخرین مطالب

شبگردی ..(بانامزد!!)

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ق.ظ

پارکالان ساالان ساعت دوازده وچهل تو پارک..

۹۴/۰۴/۲۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
ماه لیلی

نظرات  (۶)

۲۳ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۰ رضا فاطمی
خوش به حالتون..
دوره نامزدی دوره خیلی خوبیه.
قدرش وبدونین...
البته من خودم هنوز ازدواج نکردم یعنی نامزدی هم نداررم.
خخخ
پاسخ:
انشاالله توهم نامزد کنی برید با هم بگردید
۲۳ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۶ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
سلام چ جالبツツツ
پاسخ:
:-)
آخی


قدر بدونید!!
همیشه همینجور یمونید!
پاسخ:
ممنون
۲۳ تیر ۹۴ ، ۰۷:۲۴ مترسک ‌‌
بـه و بـه ^_^
پاسخ:
:-)
خداقسمت کنه:)
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۲ مهلا اقاکاظم
اجی امیدوارم خوشبخت شی! کی عروسیته؟ بگومنم بیام! (الکی مثلا منم میخوام برم) :) ببین اقاتون اگه از گل نازکتر بهت گفت خودم میام ادمش میکنم(اینبار کاملا جدی بود) اون دوستانه دیگه که نظر دادین وگفتین نامزدی خیلی خوبه ماه لیلی گوشاتو بگیر...به نظرمن مثله سکوت قبل از دعواس! والااااا :)
پاسخ:
حالاقصدعروسی نداریم چون سنمون کمه.نامزدم بیستودوسالشه.منم تازه میخوام برم دانشگاه.چششم.به توصیه هات عمل میکنم.ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی