لبخندبزن

دوستتدارم رابهترین شعرجهان یافته ام...

لبخندبزن

دوستتدارم رابهترین شعرجهان یافته ام...

هر وقت احساس کردی...
میـــــــــــــــــــــــتــــــــــونــــی فــــــــقـــــــــط مـــــــــــال مـــــــــــــن بــــــــــــــــــــــاشـــــــــی
پا پیش بزار.
تا تمام دنیام رو صاحب شی ...
من مال ســــــــرگــــــــرمـــی نیــــــــــــســــتم......(بدون نظر خارج شدی نشدیااااااااااا)

آخرین مطالب

عشق اول...

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ب.ظ

هیچوقت عشق اولتو رها نکن چون بعد اون دیگه هیچوقت نمیتونی از ته دل بخندی

مازیار فلاحی-قلب یخی

۹۴/۰۵/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ماه لیلی

نظرات  (۲)

قلب یخی رو هیچ‌وقت ندیدم اما به خاطر گل روی مازیار، تمام آهنگاشو حفظم و تیکه‌هایی هم که بازی کرده بود رو جست و گریخته دیدم، خیلی خوبه ^_^
یکی بود می‌گفت: عشق اول همیشه محکوم به شکسته اما همیشه شیرین‌ترین خاطرات رو با خودش به همراه داره... :(
پاسخ:
من الان دارم عشق اولموتجربه میکنم...
خب شما استثنایی؛ من یه چیز کلی رو گفتم
پاسخ:
Ok

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی