لبخندبزن

دوستتدارم رابهترین شعرجهان یافته ام...

لبخندبزن

دوستتدارم رابهترین شعرجهان یافته ام...

هر وقت احساس کردی...
میـــــــــــــــــــــــتــــــــــونــــی فــــــــقـــــــــط مـــــــــــال مـــــــــــــن بــــــــــــــــــــــاشـــــــــی
پا پیش بزار.
تا تمام دنیام رو صاحب شی ...
من مال ســــــــرگــــــــرمـــی نیــــــــــــســــتم......(بدون نظر خارج شدی نشدیااااااااااا)

آخرین مطالب

گفتی برم گفتم برو.....

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ب.ظ

گفتی برم گفتم چرا؟

گفتی پریشونی بسه.

.گفتی یکی دلتنگمه..خیلی برام دلواپسه..

.گفتی برم گفتم برو اما نگفتم تا ابد.

بارفتنت توی چشام اشک جدایی حلقه زد..با رفتنت توی چشام

اشک جدایی حلقه زد...

.

 

تنهام خیالت پیشمه .

زخمه دل درویشمه  

هرجابسوزم خاطرت .

خاکستره اتیشمه..

.

.

.بی شعله میسوزم ولی

ای عشق خاموشم نکن

.بامن بمون بامن بمون

هرگز فراموشم نکن 

من قلب چاقوخورده ام

هم مرده ام..هم زنده ام

بابودنت گل کرده ام بارفتنت پژمرده ا


۹۴/۰۵/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
ماه لیلی

نظرات  (۲)

کاشکی زمان عقب بره
وایسته رو اولین قرار
یه دل سیر نگات کنم
خاطره هاتو جا بذار

چشمامو میبندم برو
با گریه میخندم برو
به آرزوت میرسونم
با دستای خالیم تو رو
اگه بهت گفتم برو
اگه ازت جدا شدم
بیشتر به خاطر تو بود
کمتر به خاطر خودم
فقط به خاطر تو که
بیشتر اونو دوسش داری
اما نمیتونی پیشم
حرف جدایی بیاری


گفتم برو خودم ولی نمیبینی حال منو
چرا یکی نمیرسه به بنده راه رفتنو
نیمه ی خالی سهم من عشق خیالی سهم من
آرزوهام برای تو آشفته حالی سهم من..

عطری دیگه شبیه تو توی اتاقم نمیاد
هیچ وقت دیگه از ته دل خنده سراغم نمیاد
برای خوشبختی تو جاده نشست به انتظار
چطور دلت اومد بری خودت رو جای من بذار

اگه بهت گفتم برو
اگه ازت جدا شدم

اگه بهت گفتم برو
اگه ازت جدا شدم
بیشتر به خاطر تو بود
کمتر به خاطر خودم
فقط به خاطر تو که
بیشتر اونو دوسش داری
اما نمیتونی پیشم
حرف جدایی بیاری

دستاتو ول کردم بری
با اینکه دستام جون میداد
هر کدوم از ما عشقشو
باید یه جور نشون میداد


حس کردم این آهنگ خیلی به این فضا می‌خوره... «با گریه می‌خندم» از مازیار فلاحی
پاسخ:
واقعا میخوره.ممنون
عالی همین
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی