لبخندبزن

دوستتدارم رابهترین شعرجهان یافته ام...

لبخندبزن

دوستتدارم رابهترین شعرجهان یافته ام...

هر وقت احساس کردی...
میـــــــــــــــــــــــتــــــــــونــــی فــــــــقـــــــــط مـــــــــــال مـــــــــــــن بــــــــــــــــــــــاشـــــــــی
پا پیش بزار.
تا تمام دنیام رو صاحب شی ...
من مال ســــــــرگــــــــرمـــی نیــــــــــــســــتم......(بدون نظر خارج شدی نشدیااااااااااا)

آخرین مطالب

منو نامزدم تو ساحل عسلویه.همین الان...

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ب.ظ

منو نامزد عزیزم با خواهرا  وداماد هامون اومدیم ساحل عسلویه.جاتون خالی

۹۴/۰۷/۱۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
ماه لیلی

نظرات  (۱۳)

۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۰:۲۰ مترسک ‌‌
آخی، چه باصفا... ^_^
۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۱:۳۰ هامون هامون

خوش بگذرد ان شاالله

ممنون بابت کامنتتون ... فقط متوجه نشدم عربستان خیلی ... :)

۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۰ مدیر جوان
سلام....کو؟من که کسی نمیبینم!... ;)
نامزدیتون پایدار...


پاسخ:
ما اون پشت مشتا قایم شدیم.مرسی
به سلامتی...
توی بازدیدها هم نوشته بود بندر گناوه:)
پاسخ:
:-)نخیر.عسلویه
خوش بحالتون
التماس دعا؛ خخخخخخ
پاسخ:
خخخخ
۱۹ مهر ۹۴ ، ۰۷:۱۹ مسعود ******

اوه چه تصویری

حداقل یه کم نزدیکتر میگرفتی!!!!!!!!!!!!!!!

توووی این شرجی اومدی عسلویه چیکار .

من الان عسلویه ام . ازش متنفرم

پاسخ:
نامزدم اونجا کارمیکنه
پ کوشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :))
:)
خدا عشاق رو واس هم نگه داره
تصویر این پستت را دیدم یادم اومد که قبلا وبت اومدم

پاسخ:
خوش به سعادتت که قبلا اومدی.خخخخخخ.واسه پست بعدیمم نظرمیذاشتی:-(
نامزدت عسلویه کار می کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟   
من اگه نامزدم عسلویه کار می کرد الان خودم را کشته بودم.
من خودم عسلویه کار می کنم البته خخخخخخخخخخخخخخخخ


پاسخ:
خخخخ.توکه خودت عسلو هستی
واسه پست بعدیت هم نظر گذاشتم 
پاسخ:
مرسی
عسلویه شهر خوبیه ولی هوای خیلییییی بدی داره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی