لبخندبزن

دوستتدارم رابهترین شعرجهان یافته ام...

لبخندبزن

دوستتدارم رابهترین شعرجهان یافته ام...

هر وقت احساس کردی...
میـــــــــــــــــــــــتــــــــــونــــی فــــــــقـــــــــط مـــــــــــال مـــــــــــــن بــــــــــــــــــــــاشـــــــــی
پا پیش بزار.
تا تمام دنیام رو صاحب شی ...
من مال ســــــــرگــــــــرمـــی نیــــــــــــســــتم......(بدون نظر خارج شدی نشدیااااااااااا)

آخرین مطالب

به نظرتون عروسی کنم یانه...؟

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ق.ظ

یه چند وختیه که دارم به این فکرمیکنم که باید چیکارکنم؟عروسی کنم یافعلا نامزد بمونم.چون سن منونامزد (عزیزم)خیلی کمه(هجده وبیستو دو).ازیه طرفم من میخوام برم دانشگاه.گیرکردم چیکار کنم(البته نظز خودم اینه که فعلا نامزد باشیم)...

۹۴/۰۵/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
ماه لیلی

نظرات  (۹)

اره زوده هنوز
پاسخ:
خوبه.هم نظریم
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۴ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
عروسی کنید خیلی بهتره!!!
عالیه
من نظرم اینه یک سال بگذره، بعد؛ اول همو خوبِ خوب بشناسین، خانواده‌هاتونم خوب‌ترِ خوب‌تر بشناسید، اون وقت با خیال راحت حالشو ببرید ;)
یادت نره عروسی‌تون دعوتمون کنی ها، باشه؟ :D
پاسخ:
ممنون ازراهنماییت.
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۶ خانومی مهربون
فکر کن 
بعد
به نظرم نه
ماه لیلی ازدواج نکن درستو ادامه بده بد خدا بزرگه با نامزدت خوش باش 
پاسخ:
چشم
عزیزمی
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۸ مهلا اقاکاظم
نه!!!!!! درستو بخون واسه خودت کسی بشی که دو روز دیگه حسرت نخوری چرا من اینقدر دیونه بودم که درسمو نخوندم!!! بابا نامزد جونت ولت نمیکنه :) 
اگه مطمئتنی بهش ..هم خودت هم خانوده ات ..عروسی کن ...به نظرم :)
پاسخ:
مطمین که هستم ولی اگه عروسی کنم دانشگاه رفتنم سخت میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی