لبخندبزن

دوستتدارم رابهترین شعرجهان یافته ام...

لبخندبزن

دوستتدارم رابهترین شعرجهان یافته ام...

هر وقت احساس کردی...
میـــــــــــــــــــــــتــــــــــونــــی فــــــــقـــــــــط مـــــــــــال مـــــــــــــن بــــــــــــــــــــــاشـــــــــی
پا پیش بزار.
تا تمام دنیام رو صاحب شی ...
من مال ســــــــرگــــــــرمـــی نیــــــــــــســــتم......(بدون نظر خارج شدی نشدیااااااااااا)

آخرین مطالب

من خودم هستم

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ب.ظ

ما سه چهارم از اصالت وجودی خود را

به قیمت شبیه شدن به دیگران از دست می دهیم . . .(این مطلب خیلی برام تکون دهنده بود...قبلا سعی میکردم خیلی شبیه این واون بشم...ولی باخوندن این مطلب دیگه سعی کردم فقط خودم باشم..خود خودم..

۹۴/۰۵/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
ماه لیلی

نظرات  (۶)

خوش‌وقتم، منم خودشم! :D
پاسخ:
خوشوقتم که خودشی
منم 
پاسخ:
خوبه
در گذشته زندگی نکنید، از زندگی در آینده بپرهیزید و ذهن خودتان را در همین امروزی که از آن شماست، متمرکز کنید.
پاسخ:
چشم
درسا خوب پیش میره
پاسخ:
خانومی من هرچی میام تووبت نمیتونم نظر بدم.هرچی کلیک میکنم باز نمیشه.دارم انتخاب رشته میکنم
سلام.
من تازه اومدم بیان. غربیه ام. :)))
پاسخ:
سلام عزیزم.درست میشی
خوبه موفق باشی درستش کردم حالا میتونی بیای 
پاسخ:
ممنون.توهم موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی